یکی یدونه.....چراغ خونه

20 ماهه ی بی نظیر من

1392/4/12 2:43
نویسنده : مامان باران
223 بازدید
اشتراک گذاری

بزرگ شدی آنقدر که من این روزها مفتخرم که عشق را در نگاهت ببینم و در کلامت بشنوم .حالا من سرشار از عشقم بیشتر از تمام روزگاران عمرم .توصیف لحظه های با تو بودن برایم سخت است .آنقدر بگویم که هر چند که خسته ام هرچند که اکثر مواقع با کمبود خواب مواجه ام هرچند که روزهایم در آشفتگی و بی نظمی میگذرد ،اما تا تو هستی من میخندم بازی میکنم فریاد شادی میکشم ،دنبال بازی و قلقلک بازی که خیلی دوستشان داریم . تا تو هستی من کودکم با دنیای رنگی و رنگین کمانی . تا تو هستی من عاشقم ،عاشق آن صدای بینظیرت ،عاشق آن جمله های نابت .

دوباره زندگی میکنم برای تو ،برای خودم،برای آقای پدر .

پ.ن: آخه من میتونم عاشقت نباشم وقتی داری چوب شور میخوری .یکی هم برای من میاری و میگی بفرمایید برای شما آوردم .....چه لذتی داری وقتی بهم میگی شما

یا وقتی هر کاری داری که میخوای برات انجام بدم حتما درخواستت و با لطپن همراه میکنی .

این روزها من از شوق به آسمون ســـــر میزنم ،خونه خورشید میرسم در میزنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم مامان پندار
12 تیر 92 15:09
عزیز دلم ماشالله هزار الله اکیر الهی فدات بشم خانوم کوچولو مامانش ببوسش مبارک باشه 20 ماهه شدنت
نیر
17 تیر 92 1:00
وای چه خانومممممممممممه این خانوم شما خیلی خانومی گلممممممم قیافتم اینو میگه
همای اوج سعادت
17 تیر 92 3:13
] چه دخملی
سیاکیا
17 تیر 92 3:49
سلام عزیزم ویانا تو مسایقه شرکت کرده ممنون میشم رای بدید بهش 175 رو ب شماره 20008080200 اس ام اس کنید مرسیییییییی بوسسسسسسسسسسسس 20 ماهگی قندعسلت مبارککککککککککککک ماشلا میبینی چ زود گذشتتتتتتتت انگار دیروز بود باردار بودیممممم
سحر مامان ارشاک
17 تیر 92 8:10
واااااااای این که یه فرشته کوچولو هست!! لطپن شما یه گاز از لپش بگیرین ممنون می شم
حانیه
21 تیر 92 3:27
سلام به به چه نینی نازی داری خدا حفظش کنه الهی روز های خوبی رو در کنارش سپری کنید به وبلاگ گل پسر سری بزن ونظر بذار راستی نی نی خوشگلت رو از طرف من ببوس
hodeys
24 تیر 92 1:53
کیک و خودت درست کردی؟ بابا هنر مند

خانوم ما عاشق دخترتونیم بس ملیح و ملوسه


ههه حدیث من و کیک اونم با این وروجک چسبون .خدا پدر قنادی سر کوچه رو بیامورزه
ما هم عاشق اون وروجک شماییم
صفورا مامان آوا
26 تیر 92 14:39
واااااااای عزییییییییییییییزم چقدر شیرین و خوشگل شده فداش شم الههههههههی چه مودبه بهت میگه شما!!!
یاسمن مامان رادین
1 مرداد 92 1:47
واااااااااااای خدا چه قیافه ناز و مظلومی داره این دختر.عزیزمی شما
مامان آراد
10 مهر 92 11:05
سلام عزیزم دخترتون نازه خوشحال میشم به من هم سر بزنیدhttp://aradnahid.niniweblog.com/