یکی یدونه.....چراغ خونه

آشپزخونه کودک من 3

1392/4/5 2:16
نویسنده : مامان باران
335 بازدید
اشتراک گذاری

این پست برای تشویق بچه به خوردن غذاست .

یه چند تا مدل بشقاب یه بار مصرف از این کاغذی ها تهیه کنید تا هر بار براشون جذاب باشه . دخترک ما ١٩ ماهشه اما هنوز خودش غذا نمیخوره و همش غذا رو یا دهن ما میذاره یا پخش میکنه اطراف . برای همین از بشقابای تولد که مونده بود یه دونه اوردم ....یه بشقاب کفشدوزکی( به قول دخترک ..کفشولکی) .خیلی استقبال کرد بچه ای که هر شب با گریه و زاری میشست روی صندلی غذا این بار با اشتیاق نشت و چند قاشقی هم گذاشت دهنش .

ببینید بچه ما چقدر غذا میخوره .......اگه همینا رو هم میخورد دلم نمیسوخت .نخود ها که پرت شدن به دور دست ها .از برنج ها هم که میدونستم الان به همه جا مالیده میشن برای همین روشون خورشت نریختم چند تا قاشق خورد و بقیهابله  ... ببینید قاشقش هم حجم عظیمی برنج توشه نیشخند

البته چند باری هم من قاشقش و پر از غذا کردم و همه رو بدون اینکه بریزه خورد . و البته خودم هم چند بار که دهنش برای قاشق نیمه خالیش باز شد یه قاشق پر کردم توش. ولی کلا بیشتر به بازی گذشت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 2:30
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما.
مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 2:32
چرا تو مسابقه شرکت نمی کنی .موضوع مسابقه کودک در حال غذا خوردنه.
مریم مامان پندار
6 تیر 92 0:11
به به گل دخترم به به میخوره نوش جونش عزیزمه
نیر
7 تیر 92 9:31
گوشت تنت باشه نوش جونننننننننننن
صبا مامان نیوشا
7 تیر 92 14:25
عزیز دلمی پرنیان گلی.... اخه چرا نممیخورید شما وروجکا.... منم این مشکلو دارم همچنان.....
هلیا دخمل خوشگل
8 تیر 92 0:35
سلام لینکتان کردم لطفا من را لینک کنید
همای اوج سعادت
17 تیر 92 3:12
مثل همیشه عالی. یک مامان نمونه و یک دختر شیرین. بارن جون چقدر چهره پرنیان از زاویه بالا با زاویه روبرو فرق می کنه. لحظه اول که عکس هارو دیدم فکر کردم یه دختر دیگه است. خیلی دختر نازی داری. خدا ببخشه.
صفورا مامان آوا
26 تیر 92 14:41
واااااااااای عزییییییییییییزم فدای اون غذا خوردنه همراه با بازیگوشیت