یکی یدونه.....چراغ خونه

آشپزخونه کودک من 2

1392/2/30 16:05
نویسنده : مامان باران
319 بازدید
اشتراک گذاری

تخم مرغ

می دونم که آرزوی همه ی مامانا اینه که بچه شون تخم مرغ بخوره و خیلی بچه ها دوست ندارن و نمیخورن . قبلا هم یه پست در باره تخم مرغ گذاشته بودم که یه مدل املت بود  اما متاسفانه دخترک خونه ما دیگه اون مدل تخم مرغ و دوست نداره . نمیرو که درست نمی کنم نهایت زرده رو میخوره و دیگه لب نمیزنه . اما این مدل و تا آخرش میخوره . حتی بعضی از روزا ٢ تا تخم مرغ درست میکنم که با آقای پدر بخورن اما آقای پدر اعتراض میکنه که چیزی بهش نرسیده به جز یکی دو لقمه نیشخند

تخم مرغ

لیمو ترش مقدارش و بسته به علاقه کودکتون به ترشی کم و زیاد کنید اما حذف نکنید که تخم مرغتون بو نگیره

پنیر نص قوطی کبریت تا اندازه یه قوطی هم میشه بریزید

سبزی خوردن خشک شده که من گیشنیز و جعفری هم اضافه کردم

همه رو قاطی کنید و خوب هم بزنید و تو کره سرخ کنید . در ماهیتابه هم ببندید که تخم مرغ خوب بپزه . معجون بدست اومده خیلی نرمه و باب دندون تنبلای ما . میتونید توی این معجون پودر گردو هم بریزید که صبح اول صبحی یه صبحانه بترکون بخوره بچه تون نیشخند

دخترک خونه ما نون و پنیر نمیخوره برای همین این شد بهانه ای برای اختراع این نیمرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

صفورا مامان آوا
30 اردیبهشت 92 16:31
چه جالب واقعا خوبه؟؟؟ آوا لب به تخم مرغ نمیزنه باید حتما امتحان کنم دست گلت درد نکنه نوش جوون پرنیا جوون
سحر مامان ارشاک
31 اردیبهشت 92 8:01
مرسی باران جون ... در واقع این یه غذای شمالیه به نام پنیر برشته ... اول پنیر و تف می دن تو کره بعد تخم مرغ می نن آخر هم شوید عالیه مرسی که گذاشتیش
مریمی مامان هانا
31 اردیبهشت 92 12:56
برن دست قشنگه رو واسه مامی دخترک گرچه هانا تخم مرغ می خوره اما اینو هم تست می کنم مرسی
نیر
31 اردیبهشت 92 13:43
ارین تخم مرغ میخوره اینم امتحان میکنم برا خودمون دست گلت درد نکنه
صبا مامان نیوشا
2 خرداد 92 12:25
نوش جون دخترک باشه. ایشالا همیشه سالم و شاد و پر حرف باشه. بوس براش
یاسمن مامان رادین
2 خرداد 92 21:39
جالب بود .اما خب رادین تخم مرغ رو خوب میخوره اما تنوع خیلی خووبیه.مرسی مامان مهربون
مامی مائده
5 خرداد 92 0:15
چه خوب امتحان میکنیم ممنون مامان مهربون
حدیث
5 خرداد 92 0:59
ایول به دخترک خیلی وقت بود به وبت س نزده بودم و چند تا پست و یه جا خوندم ماشالاه هنر مامانش یکی دوتا نیست؟! اشپزی، ارایشگری، ... ایوللللل راستی، ژست عروسک خانم با لبخند ملوسش، حررررف نداشت
مهلا
7 خرداد 92 22:40
چه عجب خر می دادی گاوی وگوسفندی برات بکشیم ماشالا چه خانمی شده
مهلا
7 خرداد 92 22:41
ببخشید اشتباه تایپی بود منظورم خبر بود
مریم
15 شهریور 92 0:58
وااااااااای خدای من عاشق این پست های تخم مرغی ام صرفا به خاطر آوا