یکی یدونه.....چراغ خونه

آشپزخونه ی کودک من 1

1391/11/5 15:04
نویسنده : مامان باران
606 بازدید
اشتراک گذاری

صبحانه

کمی گندمک شیرین

٢ قاشق مربا خوری خامه

یه فنجون شیر

گندمک و خامه رو با هم مخلوط میکنیم میدیم به وروجکمون بخوره که البته تو عکس وروجک ما ٢-٣ قاشقش و خورده

شیر هم کم کمک میدیم بخوره

و البته وروجک ما که نمیتونه این صبحانه خوشمزه رو نشسته بخوره

وروجکمون داره از فرصت استفاده میکنه و هنگام خوردن صبحانه خرس عزیزش رو که مامان انداخته توی ماشین بیرون میاره

دخترک ما زیاد اهل خوردن خامه نیست ...خامه عسل نمیخوره ...نون هم نمیخوره که خامه با نون بدیم بهش ...توی سوپ هم که میریزیم زود سیر میشه و سوپ هم میمونه .

اما این مدلی انقدر دوست داره که امروز که براش درست کردم  کاسه رو گذاشتم روی ناهار خوری و رفتم دنبال کاری .یهو دیدم کاسه بدست اومده پیشم که بهش بدم بخوره نیشخند

اینم یه عکس در حال خوردن بستنی

انقدر دوست داشت که فقط یه ذره اش و مالید به جوراب شلواریش و بقیه رو خورد زبان

اینم وروجک در حال خوردن گوجه اونم دو لپی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صفورا مامان آوا
12 بهمن 91 11:38
ای خداااااااااا چقدر شیرین شده فدداش شم که این صبحونه رو دوست داره
ازاده مامانه هانا
21 بهمن 91 10:01
مرسی باران منم برم بدرستم ببینم این تقس من دوس داره ایا.. الهی من فداش بشم کد بانووووووو


انشاالله که دوست داشته باشه بخوره تپل شه اون وقت منم میام هانا رو میخور