یکی یدونه.....چراغ خونه

بریم بازی1

1392/3/20 1:37
نویسنده : مامان باران
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا تفکر مادرا از بازی بچه عوض شده

یه روزی بچه ها بازی میکردن تا آویزون مادرا نباشن و برای خودشون تنها سرگرم باشن . اما امروز ما میخواهیم بچه ها بازی کنن تا مهارتی یاد بگیرن یا هوش های چند گانه شون تقویت بشه و صد البته آموزش که بازی بهترین راهش هست .

من دوستای خیلی خوبی دارم که با وجود زحمت زیاد تجربه هاشون از بازی با کوچولوهاشون عکاسی میکنن و توی این دنیای مجازی به اشتراک میزارن تا ایده ای بشه برای دیگران .من هم سعی میکنم بازی هامون و اینجا به اشتراک بزارم البته که اونها اصلا خاص نیستن .

حالا اگه تو هم دوست داری ما رو تو بازی های قشنگت شریک کن

یه سری دوبه دو داریم از نوع اعداد .از خیلی وقت پیش داشتیمش .مال انتشارات بافرزندان مثل دومینو میمونه ن دیدم حالا حالا ها مورد استفاده قرار نمیگیره یه بازی جدید باهاش درست کردم

باهاشون روی زمین اشکال هندسی میسازم چون تعدادشون کمه فقط ٢ تا شکل میشه ساخت و دخترک دوست داره که بره داخل این شکلا بایسته و تا میام بسازم پشت هم میگه توش توش . این جوری مربع و دایره و مثلث و یاد گرفته .مثلا میگم برو توی مثلث وایسا و اونم میره .البته در کنارش یه عالمه هم نقاشیشون و کشیدیم و هی رنگ کردیم و مفهوم کوچیک و بزرگ رو هم تو همون نقاشی تمرین کردیم .

این حلقه که تو عکس پایین میبینید رو برای پشه بند بالای تخت دخترک خریدیم تا تور پشه بند و بدوزیم کلی باهاش بسکتبال بازی کردیمنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

یاسمن مامان رادین
20 خرداد 92 1:43
آفرین مامان با حوصله


قربونت یاسی جونم
نیر
20 خرداد 92 1:46
افرین مامانی چه جالب
ادامه بده خیلی ایده جالبیه همه استفاده میکنند


خوشحل میشم بدرد کسی بخوره
سیمین
20 خرداد 92 7:01
سلام جالب بود. دختر من هم ابان 90 دنیا اومده.......میشه بگی قد دخترت چنده میدونم مقایسه نباید کرد ولی با قد تولدش بگی ممنونتم اخه خیلی تگران قد دخترمم.......منتظر جوابم......ممنون


سلام عزیزم

17 ماهگی قدش و گرفتم 82 بود الان دیگه دقیق نمیدونم وقت تولد هم 47 سانت بود . مامان سیمین اصلا این چیزا نگرانی داره ؟اصل رشد قدی بچه تو زمان بلوغ هست .این روزای فوق العاده خاص و با این نگرانی های ساده خراب نکن .

هر چند خودمم همیشه نگران وزن و کم غذاییش هستم. یکی باید به خودمم بگه






مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 16:07
ايده ي جالبيه ممنون


خواهش میکنم مامانی مهربون
صبا مامان نیوشا
21 خرداد 92 0:31
افرین بر مادر پر حوصله باریکلا به پرنیان که گوش میده به حرفت ماشالا
آني
2 تیر 92 8:55
بازي اشكالت حرف نداشت فداي دختر كوچولوي باهوشم بشم
مامی مائده
5 تیر 92 0:49
عالی بودددد افرین
مامان فاطمه زهرا
12 تیر 92 7:01
دخترم فاطمه زهرا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوست داشتین شماره کد 192 را به شماره 20008080200 پیامک بزنید به دوستان هم اطلاع بدهید ایشالله جبران کنیمhttp://fatemehzahrakh.niniweblog.com خرجش 16 تومنه... رای میدین؟؟؟؟؟ خبرم کنید!! در ضمن به یکی از رای دهندگان به قید قرعه 100 هزار تومان جایزه میدن
مامان آرام
24 تیر 92 9:29
اون بیلبیلک پشه بند رو چند روزی به ما قرض میدی؟
برای خونه مامانم اینا ایده بازی نداشتمم. اما کلی دومینو دارن که من میتونم استفاده کنم برای بازی اول که نوشتی .
دختر گلت رو ببوس از طرف من.


قابل شما رو نداره زمستون که پشه هامون رفتن میدیم شما یه جیم حسابی راه بندازی باهاش