یکی یدونه.....چراغ خونه

بریم بازی 3

1392/6/3 17:50
نویسنده : مامان باران
2,446 بازدید
اشتراک گذاری

باید بگم که تو ماه رمضون کلا بازی تعطیل بود بیشتر دخترک برای خودش بازی میکرد و منم بی حال و حوصله .اما الان دوباره بازی هامون و شروع کردیم البته چون عروسی خاله جون دخترک نزدیکه باز هم بازی ها زیاد نیستن و بیشتر به گشت و گذار و دور زدن تو خیابون میگذره .

یه سری بزنید ادامه مطلب

اول چند تا حیون که با در شیر هامون درست کردیم .درهای رنگی شیر و خیلی وقته نگه میدارم .باهاشون خیلی بازی میکنیم که زیاد ازشون عکسی ندارم فعلا این دوتا رو عکس گرفتم .

برای چشماشون یه کاغذ سفید و پانچ کردیم و چسبوندیم و با ماژیک توشو رنگ کردم .

البته که توی درست کردن کاردستی، مادر تنها فرد فعال هست .من همه کارای رو که انجام میدم جز به جز برای دخترک توضیح میدم و ازش تو چسبوندن چیزا کمک میخوام .

چند وقتی بود تو فکر درست کردن یه جا مخصوص بودم که کاردستی های رو که درست میکنیم کنار هم بهش وصل کنم که جلوی چشم دخترک باشه. این یونولیت تخته ای و داشتیم دیدم برای این کار خیلی مناسبه .

منم این وسط روش یه عالمه نقاشی کشیدم و تو رنگ کردنش کمک کردم.

و من هر چی تلاش کردم که نقاشی از موضوع خودش منحرف نشه، نشد که نشد و به رنگ کردن دست و پا و صورت هم رسیدیم.

 

بازی بعدیمون هم بارنگ بود و نی از توی نی رنگ ها رو فوت کردیم تا با هم قاطی بشه .

این بازی چند تا نکته داره اول این که رنگا رو رقیق کنید تا راحت تر حرکت کنن .بعد بهتره از مقوا گلاسه استفاده کنید که رنگ رقیق کاغذتون و خیس نکنه .از نی بلند استفاده کنید که اگه بچه رنگ و بجای فوت کردن بالا کشید توی دهنش نره .ونی رو به رنگ ها نزنین که اگه طرف دیگه نی و توی دهنش کرد رنگ توی دهنش نره .البته دخترک ما نی و به رنگها زد و توی دهنش هم کرد .

مواظب باشید این بازی رو زیاد ادامه ندید چون خیلی ها وقتی زیاد و قوی فوت میکنن سر درد میگیرن و دچار افت فشار میشن .من این و نمیدونستم و ٢ ساعت بعد بازی سر درد و گردن درد وحشتناک داشتم تا مامانم بهم گفت فشارت افتاده یه ذره عسل بخور. که خوردم خوب شدم .خلاصه اگه سر درد هم گرفتید حتما یه فکری به حال خودتون بکنید

یه بازی دیگه با رنگ (ماژیک های ما قابل شستشو با آب بودن)

توجه دارین که غیر از رنگ بازی پروژه شامل آب بازی هم میشه ٠یعنی نزدیک بود تو اون کاسه شنا کنه

لاکاشو نگاه کنید ...بچه ام نتونست بین لاک آبی و قرمز یکی رو انتخاب کنه منم از هر دوتا زدم به دستش .تا مدت ها با تفاوت رنگ دستاش سر گرم بود و به همه نشون داد

شاد باشید با رنگ بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامی مائده
3 شهریور 92 18:21
چه کار دستیای خوشگلیییییییی افرین به این مامان و دخمل هنرمندددد
صفورا مامان آوا
4 شهریور 92 9:44
آفرییییییییییییییین چه حوصله ای داریاااا تو یه مادر نمونه ای
آني
4 شهریور 92 10:31
ماشالا به اين مامان هنرمندددددددد پرنيا جون قدرشو بدون
صبا مامان نیوشا
5 شهریور 92 10:57
عزیزم الهی که همیشه به شادی و خوشی وقتتون بگذره برا من و نیوشا این کارا هنوز خیلی زوده.....
مامان آرام
6 شهریور 92 23:19
سسسلام رفیق کفشدوزک رو خیلی دوست داشتم. دلم واسه پرنیا تنگ شده. کاش دوباره جمعه های اخر ماه ببینیم همدیگرو.
مریم
8 شهریور 92 23:43
از آشنایی با وبتون خیلی خوشحالم. ایده های قشنگی دارین. کوچولوی قشنگتون رو ببوسین حسابی.
ندا مامی پارسا
14 دی 92 16:23
آفرین به این مامان خلاق و با حوصله و خوش به حال دختر گلتون