یکی یدونه.....چراغ خونه

نامه ای برای دخترم.. سری اول

1390/5/15 2:53
نویسنده : مامان باران
281 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که 25 هفته و1 روز از باهم بودنمان میگذرد برایت مینویسم از آنچه برای آینده تو میخواهم . نمیدانم این آینده را تا کجا شاهدم  اما تمام خواسته هایم برای آینده توست چه آن قسمتش را که میبینم چه آن را که دلم را همراهت میکنم بجای خودم .

من نمیخواهم آنچه باشی که من نتوانستم چرا که من اندازه ی آنچه در توانم بود  به آرزو هایم رسیده ام  بی آنکه دلم در گرو چیزی مانده باشد . شاید اکنون من خیلی هم درخشان نباشد اما همان است که خودم میخواستم . برای تو هم همواره رسیدن به آنچه میخواهی را آرزو دارم .

اما بدان همیشه آنچه که میخواهی شاید بهترین نباشد گاهی بعد از کلی تلاش به جایی میرسی که شباهتی به آنچه در ذهنت بود ندارد تازه آن وقت است که میفهمی چه بیهوده خود را به آب و آتش زده ای . گاهی هم هرچه تلاش میکنی به جایی راه نداری در این شرایط بهتر است  که خدا را یاد کنی و صلاح کارت را از او بخواهی  . میبینی آرامشی را که بدست می آوری و کار ها را که چه آسان به بهترین شکل ممکن درست میشوند شاید نتیجه بازهم با آنچه تو در ذهن داری یکی نباشد اما تو را خوشحال میکند و حتی خوشحال تر از آنچه که فکر میکردی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یاسمن مامان رادین
15 مرداد 90 11:13
سلام باران جونم...... امیدوارم هر روز به آرزوهات نزدیکتر بشی..... برای دختر نازت هم بهترینها رو آرزومندم.
مروارید مامان آوا
15 مرداد 90 12:17
باران جوون خیلی قشنگ می نویسی امیدوارم هرچی به صلاح تو و دخترت هست براتون پیش بیاد
مامان مریمی
15 مرداد 90 19:40
امیدوارم نی نی و پدر و ماذرش همیشه به هر چی توی دلشونه برسن
مامی مائده
19 مرداد 90 19:46
به به چه نامه قشنگی. ایشالا که نی نی هامون در اینده به هر چی که میخوان برسن
مریم مامان پینگیل
20 مرداد 90 12:45
آرزومند آرزوهایت . دخملت به همه اون چیزرایی که میخوای میرسه مطمئن باش