یکی یدونه.....چراغ خونه

داره بزرگ میشه

1391/8/8 2:18
نویسنده : مامان باران
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

این روزای آخره قبل از یکسالگی چقدر دلگیره .

آخه داری بزرگ میشی و این کاملا تو رفتارت معلومه .دیگه مستقل برای خودت راه میری و وقتی میافتی خودت بلند میشی و این وسط عی میگی که یعنی همون یا علی . خیلی برام شیرینه اما چه کنم که دلم میگیره آخه دوست دارم تا ابد اندازه آغوش من باشی هی تند تند به بهانه شیر و لالا بغلت کنم .

این روزا من همش تو حال هوای روزای اولی هستم که دنیا اومدی . خیلی کوچیک بودی انقدر که بدون دشکچه زیرت من جرات بغل کردنت و نداشتم . حالا وقتی تو اتاق برای خودت قدم میزنه من تو دلم قند آب میشه و هزار بار تو قربون صدقه ات میرم .

قدر روزهامو میدونم تو هم بدون .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سیا کیا
8 آبان 91 21:31
سلام عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه عالمه یادت بودمممممممممم وای چه خوب چند باری اومدم کلوپت نیافتمت! خوبی گلم؟چچه دخمل عسلی داری زنده باشههه جیگرتو واسم ببوس اخ یادش بخیر چه روزای خوبی بود هی میچتیدیم و میخندیدیم و خوش بودیمممممم این وروجکا نمیزارن بیایم نت دیگههههههههه یادته هی خرما و عسل و ... میخوردی که مموشت تپل شه ای جونمممممممممممم من لینکت میکنم عسیسم با اجازت
یاسمن مامان رادین
11 آبان 91 9:50
پیشاپیش تولدت مبارک پرنیان جوونم
حدیث
14 آبان 91 16:08
اصلا این حس و نداشتم باراننننن ولی دلم گرفت عوضش از استقلال این جوجه خیلی خوشم میاد از اینکه نمیزاره من غذا دهنش بزارم از اینکه نمیزاره دستاش و بگیرم موقع راه رفتن:دی تولد گلپرم مبارک به امید موفقیت های آتی
سحرناز
14 آبان 91 21:53
خصوصی
حسنا
16 اسفند 91 1:14
باران جون چه قلم قشنگی داری یه ساعته دارم دنبال اون عکسی که با پارچه های رنگارنگ از پرنیان گرفتی می گردم محو نوشته هات شدمبوسسسسسسس