یکی یدونه.....چراغ خونه

شروع ماه هشت

1390/6/22 18:50
نویسنده : مامان باران
259 بازدید
اشتراک گذاری

به سلامتــــــــــــــــی وارد ماه هشت شدیمniniweblog.com

 

اون اولین بار که نی نی خودش و به هم نشون داد و گفت سلام مامانی  درست همون روز که بی بی چک مثبت شد همش فکر میکردم یعنی منم به هفته 8-9 میرسم که صدای قلب مهربونش و بشنوم ؟

هفته 16 و 17 هم اومد و من فهمیدم مهمونه قلبم یه دختره ناز نازیه اون موقع آرزوم بود که هفته 30 برسه.

امروز هم داریم هفته 31 رو با هم پر میکنیم  و این هفتمین باریه که اومدن بیست و دومین  روز ماه رو شکر میکنیم و امید واریم  دو بار دیگه هم این روزه خوب و با هم ببینیم و شکر کنیم تا دختری سالم و بی مشکل بعد 9 ماه طی راهی طولانی بیاد بغلمون .niniweblog.com

 

الان همه چیز خوبه من 11 کیلو وزن اضافه کردم که چون 5 کیلوش برای هفته 4 تا 8 هست دکتر میگه کمه و باید بیشتر بخورم .الان دوهفته هست تلاش میکنم اما وزن اضافه نکردم .دختری هم تو 29 هفته و 2 روز 1120 گرم بود که دکتر جون گفت یه کم وزنش کمه  وگرنه همه چیز خوبه.البته ماهم از داشتن دختری باربی و باریک که بدمون نمیاد .

بابام بی صبرانه منتظر اومدن دخترکمونه  مخصوصا این روزا که یه دخترک کوچولو هم تو فامیل دنیا اومده  که خیلی براش ذوق داره همش میشینه آروم کنارش و نگاه ش میکنه .فکر کنم وقتی نی نی جون ما دنیا بیاد بابام دیگه اجازه نده ما بیاییم خونمونniniweblog.com

 

خلاصه که داره روزای سخته آخر شروع میشه و من خیلی دوست دارم بدونم چقدر سخته.niniweblog.com

 

 

چند کلام بادختری:

دختر عزیزم دستای کوچیکت رو بگیر بالا و برای ما دعا کن .آخه تو الان  فرشته ای و مثل اونا پاک و معصوم  از خدا بخواه که کمکمون کنه و تنهامون نزاره هیچ وقت . من و بابای و بقیه خیلی به دعای تو احتیاج داریم این روزها.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ني ني نازم
24 شهریور 90 18:43
خدا مراقب هردوتون باشه
یاسمن مامان رادین
26 شهریور 90 9:41
ایشالا به سلامتی 2 بار دیگه بیست و دومین روز ماه رو سپری کنی عزیزم.
مادربزرگ /امیرحسین
28 شهریور 90 0:49
انشاا...بسلامتی وقتی مادرشدی بیشتر قدر مادرت را میدانی من وقتی اولین فرزندم که دختر بود به دنیا اومد اول از همه دوست داشتم اورا ببینم وازش بپرسم مامان توهم به این سختی زاییدی / مامان خیلی دوست دارم .
مامان مریمی
29 شهریور 90 23:39
نازی.... ایشالا دو تاییمون با هم ماه 9 رو تموم کنیم
مادر کوثر
6 مهر 90 17:05
آخییییییی...نازییییییییی منم 20 شهریور وارد ماه هشت شدم با این تفاوت که الان یه گل پسر تو دلم دارم انشالله به سلامتی زایمان کنیم