یکی یدونه.....چراغ خونه

مادرم

1390/7/6 16:43
نویسنده : مامان باران
924 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها روی مامانم خیلی حساس شدم . همش سعی میکنم همه چیز بر وفق مرادش باشه . یه وقت خدایی نکرده ناراحت نشه .کسی بهش چیزی نگه که دوست نداره و همه قدر زحماتش و بدونن . تشویقش میکنم که برای خودش هم خرید کنه و انقدر به فکر من و خواهر برادر و بابام نباشه فقط . دلم میخواد بابام خیلی بیشتر از قبل بهش محبت کنه و هواش و داشته باشه . اصلا و ابدا هم طاقت دیدن ناراحتیش و ندارم ...................و تمام اینها شاید از احساس مادرانه خودم نشات میگیره

احساس دوگانه ای دارم این روزها که نمیدونم مادرها خوشبخت ترین هستند یا مظلوم ترین ؟

خوشبختیشان نه قابل تعریف است نه لزومی به تعریف داد . اما مظلومیتشان را برای از خود گذشتگی همیشگیشان میدانم و خودم هم شریک همین احساسم این روزها ....تمام زندگیم خلاصه شده است در دخترکی که هنوز نیامده . حالا مادرم دختری دارد که 25 سال تمام- روز و شب جلوی چشمش چرخید و حالا 3 سال است که او را سپرده به دستان مهربان همسری که نمیداند چقدر با او مهربان است و من هر چه از خوبی همسرم برایش بگویم انگار باز هم دلش طاقت ندارد .خیلی وقتها از شوخی های عادی ما دلش میگیرد و فکر میکند که به من سخت میگذرد و برای من سخت تر میشود هر روز و هر روز درد و دل با بهترین مادر و بهترین دوست عمرم .......چرا که دلم تاب ناراحتی ا ش را ندارد .

این روزها واقعا خجالت میکشم که توی چشمان مادرم نگاه کنم و میدانم که تمام مردان دنیا حتی لحظه ای نمیتوانند حس یک مادر را ...یا حس یک دختر را که در آستانه ی مادر شدن است ...درک کنند .اما خوشحالم از این که دخترکم روزی تمام دغدغه های فکری مرا حس میکند .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ل
7 مهر 90 2:52
به سلامتی
مامی مائده
7 مهر 90 21:16
خیلی قشنگ نوشتی باران واقعا هم که مادرها مظلومترین هستن و خودشونو همیشه در درجه اخر قرار میدن. خدایا همه مادرارو در پناه خودت حفظ کن
یاسمن مامان رادین
9 مهر 90 11:38
عزیزم ایشالا خدا سایه مادرتو هزارسال بالای سرت نگه داره.
هستی
9 مهر 90 12:16
بینهایت زیبا بود باران اشکمو دراوردی خانم ایشالا همیشه سایه همه مادرا رو سر بچه هاشون باشه
سحر مامان گوگولی
9 مهر 90 13:23
احساست پاک و سرشاره خدا برات حفظش کنه کاش ما هم مثل مامانامون بری نی نی ها حوب باشیم
مامان ني ني
18 مهر 90 16:46
عزيزم خيلي قشنگ نوشتي
آیتک
16 مرداد 91 8:22
خیلی زیبا نوشتی باران - اشکم درومد - راست میگی این روزا بیشت قدر مادرم رو میدونم خدا مادرت رو برات حفظ کنه