یکی یدونه.....چراغ خونه

یکسالگیمان

1391/8/15 23:30
نویسنده : مامان باران
186 بازدید
اشتراک گذاری

یکساله شدم با شور و شوق مادرانه

یکساله شدم با ذوق کودکانه

با تو بزرگ شدن برای من که مادرم. با تو نفس کشیدن برای من که مادرم . با تو تجربه کردن برای من که مادرم بزرگترین هدیه ی دنیاست . هدیه ی تولدم . تولدی که از جنسی دیگر است . تولدی که با گریه شروع نشد . تولدی که نا خواسته نبود . تولدی که سراسر برایم شوق بود و انتظار . تولدی که مسرورم کرد .

این بار بزرگ شدن را جرعه جرعه مینوشم . این بار مادرانه تجربه میکنم کودکی را . همان کودکی که دلم برایش تنگ شده .

ممنونم از تو و خدایمان برای داشتن همه ی خوشبختی ها . برای داشتن تو . برای داشتن عشق . برای داشتن فرصت دوباره کودکی .

١٢/٨/٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه النا جون
16 آبان 91 0:36
سلام ماشاءا...خیلی خوشمله ، خوشحال میشم به وبلاگ النا جون ما سر بزنید،مرسی
یاسمن مامان رادین
16 آبان 91 0:42
تولدت مبارک عزیز خاله
نیر
18 آبان 91 12:52
یکسالگیت مبارک عزیزممممممممم
یاسمن مامان رادین
21 آبان 91 11:46
عزیز خاله تولدت مبارک عزیزم
الناز(مامان بنیا
24 آبان 91 14:55
تولدت مبارک
ازاده مامانه هانا
26 آبان 91 3:50
ای جونممممممممم دختر دوست داشتنی حسرت بغل کردنتو داره هنوز دلمااا تولدت مبارک نازنین اهو