یکی یدونه.....چراغ خونه

برای اونا که تخم مرغ دوست ندارن

1391/4/26 19:16
نویسنده : مامان باران
179 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک تخم مرغ دوست نداره .دفعه های اول که بهش میدادم چون مقدارش کم بود با هزارتا ادا و اصول میخورد اما همین که مقدار زرده به نصف رسید دیگه نخورد اگه به زور میدادم بهش نهایتا تا یک ربع بعد هر چی تو معده اش بود گلابروتون میشد . چند وقتی به توصیه دکترش بهش ندادم .اما از اونجا خیلی در وزن گیری نی نی ها تاثیر گذاره و من همش با وزن دخترک مشکل دارم در پی راه چاره رسیدم به املت .گوجه رو رنده میکردم و کمی تفت میدادم و زرده رو میریختم توش تا بسته شدن کامل زرده هم میزدم .یه چند روزی جواب داد و دخترک خورد اما دوباره .....روز از نو روزی از نو .اما من همچنان به این راه طولانی ادامه دادم و..................کشف کردم .دخترک تخم مرغ خرما رو با اشتها میخوره .

خرما رو در کمی کره تفت میدین و زرده را به آن اضافه میکنیم و تا بسته شدن کامل زرده هم میزنیم بعد از آن با کمی آب رقیق میکنیم و میدیم بچه بخوره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
26 تیر 91 23:30
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
آی تک(مامان نیایش)
27 تیر 91 9:00
نوش جونت دختر خوشگل خوب بخور که زود تپل بشی خیال مامانی راحت بشه - مرسی مامان باران
مامی مائده
11 مرداد 91 23:09
من تخم مرغ و اب پز میکنم و زرده اشو با بیسکوییت مادر و اب نرم میکنم میدم میخوره خیلی دوست داره
Sepideh
15 مرداد 91 3:48
Salam mersi hatman emtehan mikonim akhe ninie maham aslan tokhme morgh doos nadare