یکی یدونه.....چراغ خونه

شیطونی های وروجک خونه

1392/6/3 17:44
نویسنده : مامان باران
2,552 بازدید
اشتراک گذاری

یه سر برید ادامه مطلب

دخترک این روزا دیگه روی صندلی غذا نمیشینه دلش میخواد مثل ما بشینه روی صندلی های ناهارر خوری .

خودش غذا بخوره.

سالاد و هم بزنه .

بیشتر از غذا سالاد(همون گوجه )بخوره.

اینم مدل لقمه گرفتنش

فیلش یاد هندستون کرده و کریر و اورده گذاشته جلو تلویزیون و همش اون تو میشینه تی وی نگاه میکنه.

این عروسک بچه گی های من بوده فکر کنم ٥ یا ٦ ساله بودم که خریدمش .خودم که اصلا باهاش بازی نکردم .وسواس داشتم که خراب میشه اسباب بازی هام .دخترک خیلی دوسش داره همه جا با خودش میبره بعد اون خرسه که خیلی محبوبش بود الان این عشقش شده .

دخترک انیتا به دست (اسم عروسکشه البته به روایت نوشته شده روی جعبه)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامی مائده
3 شهریور 92 18:17
ماشالا چه بزرگ و خانم شدی توووو عزیز دلم
رومينا
3 شهریور 92 20:04
افرين به اين مادر با حوصله و مهربون و اين دختر ناز و دوست داشتني من هميشه مي خونم وبتونو ولي متاسفانه وقت نمي كنم نظر بزارم ولي حالا با اين همه زحمتي كه كشيده حيفم اومد تشكر نكنم اميدوارم هميشه پر حوصله و پر انرژي باشيد
نرگس (مامان امیرحسین)
3 شهریور 92 20:26
ماشالله به این دختر شیطون مظلوم مستقل و شیرین و ناااااااااااااااااااااز
سحر مامان ارشاک
3 شهریور 92 22:54
این دخترک خیلی ناز و باهوشه آفرین به مامانش
مامان فاطمه
3 شهریور 92 23:46
سلام ماشاالله به این گل خانم وب خیلی خوبی دارین با اجازتون میخواستم شما ر لینک کنم خوشحال میشم منم تو لیست دوستاتون باشم و بیشتر با هم در ارتباط باشیم آخه تفاوت سنی دردونه هامون خیلی کمه میتونیم مطالب خوبی به اشتراک بزاریم موفق باشین
صفورا مامان آوا
4 شهریور 92 9:17
ای جوووووونم دلم وا شد عکساشو دیدم چقققققققققدر شیرینه این دختر فداااای اون لقمه گرفتنش
شبنم
4 شهریور 92 9:35
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
آني
4 شهریور 92 10:32
چه غذاي خوشمزه اي دلمون آب افتاااااااااد خيلي لباست بهت مياد عزيز خاله ماماني اسپند يادت نره
سهیلا
5 شهریور 92 1:08
عزیزم هنوز شیرین زبونی هات اونروز که دیدمت یادمه و دلم واسه حرف زدنت قیلی ویلی میره خیلی شیرین زبونی دعا کن ارتا هم زودتر حرف بزنه
صبا مامان نیوشا
5 شهریور 92 10:52
ماشالا هزار ماشالا .... هم شیک و خوشکل هم ناناز و خوش سخن.... الهی همیشه سلامت باشی عشقم
نیکو مامان محمد امیر
8 شهریور 92 18:02
استفاده کردیم دوستم به ما هم سر بزنید
مامی وانیا
13 شهریور 92 0:28
وای دخترمون چه بزرگ و خانم شده خدا برات حفظش کنه عزیزم
حنانه
13 شهریور 92 23:07
وااااااااااااا عزیز خاله چه خوشگله بااین لباس کوتاه خیلی ناز شده الهی لپاتو بخورممممممممممم
نیکو مامان محمد امیر
24 شهریور 92 22:29
تنبل تر از من چرا آ÷ نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم
2 مهر 92 16:11
حوصله ام سر رفت