یکی یدونه.....چراغ خونه

مسافرت میرویم

1391/2/17 18:35
نویسنده : مامان باران
196 بازدید
اشتراک گذاری

من و دخترک روز 12 اردیبهشت که همون نیم سالگی گل دختری بود با قطار به همراه یه کاروان 200 نفری رفتیم پابوس امام رضا(ع).

دخترک این روزا خیلی زیاد غریبی میکنه و از جمعیت میترسه اول سفر اصلا کسی جرات نداشت حالشو بپرس من هم همش مجبور بودم که دور تر از جمعیت بایستم اما آخر سر دیگه با آقایون هم خوش اخلاقی میکرد و میخندید و ما کلی خوشحال که فرهنگ اجتماعی دخترک ارتقاء پیدا کرده اما.....سوال

آقای پدر به علت نداشتن مرخصی نتونستن بیان سفر اما مامان و بابا و خواهر برادرم حسابی زحمت کشیدن و تو نگهداری دخترک کمک کردن تا من هم یه هوای عوض کرده باشم و بهم سخت نگذره و البته عجیب هم به من خوش گذشت با اینکه شرایط و جا اصلا خوب نبود .

و امـــا فردای روزی که برگشتیم رفتیم یه سری به مامان بزرگ و بابا بزرگ و عمه ها بزنیم که دیدیم بـــــــله دخترک جان از همه غریبی میکنه زباننیشخند...انگار درست بشو نیست .تازه پیش خودمون بمونه ما فکر میکنیم اون روز اول از آقای پدر هم غریبی کردن .البته بهش میخندیدن تا زمانی که تو بغل من بودن اما تو بغل ش گریه و زاری .

دخترک دد میگه و بابا البته فقط وقتی که خودش دوست داشته باشه بابا رو روز آخر مسافرت یاد گرفت کلا این بچه یه خورده با مامانم بگرده استعدادهاش شکوفا میشه تا حالا هرچی یاد گرفته از مامانم یاد گرفته مثل پاپا کردن که تا میگیم پا   پا شروع میکن پاهاشو به هم زدن یا دس دسی

واکسن 6 ماهگی رو هم امروز زدیم تا الان که بهتر از 2 تای قبلی بوده خدا بخیر کنه بقیه اش رو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

hodeys
20 اردیبهشت 91 19:32
akheyyy ziarateun ghabul manam 31 farvardin ba sharayete taghriban moshabehe shoma budam manam fekr mikardam meshkat kheyli azyatam kone, vali khoda ro shokr khub bud
نهیر
21 اردیبهشت 91 11:36
زیارت قبول خوش به حالتون عزیز دلم رفته بودی ددر خاله
مریم مامان پندار
22 اردیبهشت 91 0:36
زیارتها قبول
بهی
23 اردیبهشت 91 0:50
زیارتت قبول عسلک... مکه بری ایشاا... باران دلم لک زده برای مشهد... خوش به سعادتت بووووووووووس
یاسمن مامان رادین
24 اردیبهشت 91 10:19
زیارت قبول باران جوونم. الهی همیشه به سفر و روزهای خوب.
الناز(مامان بنیا
25 اردیبهشت 91 16:17
قبول باشه
سارینا مامان آرمان
28 اردیبهشت 91 12:41
زیارت قبول باشه عزیزممم
آی تک (مامان نیایش)
30 اردیبهشت 91 9:59
زیارت قبول پرنیان خانوم دومین مشهدی کلوب شد به منم خیلی مزه داد دخترک رو بردم پابوس امام رضا(ع)-
ازاده مامانه هانا
16 خرداد 91 16:28
زیارتت قبول باشه خانووووووم منم که به همه چی دیر رسیدم خوش به حالت که رفتی مشهد دلم هواری ارامش حرم رو کرده بد جور امام رضام دیگه منو دوس نداره